24 December 2011

Ehem ehem haii.

Assalammualaikum semua.  And have a good day ^^

Blog dah berwajah baru. Ni hasil usaha sayang sy :D terima kasih awak <3

Okay dah, 2 hari lepas amik result kan? Macam-macam muka aku nampak sedih, happy, menyampah. Biasalah ni semua gara-gara result. SPM boleh tebus, sabar lah ye. Tkda rezeki, nak buat macamne :)
Result aku ? Haha , biasa-biasa je. takperlu nak tahu. Takpenting!
Dan jugak , macam-macam cerita aku dengar. Haha. Menyesallah , taksukelah , mencilah. Kadang-kadang tergelak jugak mendengarkan cerita dorang. Yelahkan, dah lepas. Kenapa baru fikir sekarang?

Dah amek result pergi lepak, tetibe member aku buka cerita pasal memori. Masatu aku teringat semua memori aku. Dia cerita macamne dia masa kecik, famili dia, kawan-kawan dia. Macam-macamlah. Haha, sedih pun ada teringatkan masa duluuu. Rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu sgt :')
Tapi nak buat macamne , semua membesar .


Tahniah kpd yang dapat straight A's :)
Yang takdapat tu, tebus masa SPM kayyyyy.

No comments:

Post a Comment