04 December 2011

38-Saya rindu kakak saya :')

Assalammualaikum semua ,

Yes , aku rindu kakak aku :D
Dah lame dia dekat overseas .
Taktahu okay ke tak ,
Dah makan ke belum .
InsyaAllah dia okay dan dah makan :)

Nak tgk gambar kakak aku?
Ni dia :)
Comel kannn , bagi aku jelah .
Bagi orang lain taktahu lah .
Pedulik orang kata , asalkan kita bahgia xD


Dah jangan tgk lame-lame .
Haha.

Dah lame dia dekat oversea,
Tetibe rindu kat dia :)
Bolehkan kak ngah ? Ngeee :3

Teringat sume kenangan2 aku dengan dia ,
Tgk korea same2*dulu je. skrang da tak*, Gaduh pasai mende remeh temeh , buat kerja ruma same2 .
Ekceli banyak , cume malas nak taip , tgh pening pun aduiii .

Taklame lagi kakak aku nak balik Malaysia , bukan balik terus , dia dapat cuti ,
Harap2 dia sampailah dengan selamatnye :D
Amin :)

Okaylah , takda idea dah nak taip ape ni .
Takseronok pun adui . Timekasih kerana membace .
Wa'salam.

No comments:

Post a Comment