26 January 2011

15-Haizz..Sekola memg MADAFAKERZ~

Salam n good day sume..

Sekola memg hari ni totally BULLSHIT,MOTHERFUCKER ETC..
Apa malang nasib aku..Tapenah semalang ni..
Bukan nak merungut sekadar untuk meluahkan perasaan yang mara lagi cam haramm..

1.Aku bule lupa aku terbawak enfun..Da kat sekola baru pasan..Haizz..Aku nak buat keje tampal2 cogan kat dinding..So,aku letak kat bawah meja..Meja aku tertutup la sikit sebap ada alas meja..Aku rase selamat la..Buat2 keje tampal tu..Da siap..Pi turun rehat..Da lepas beli makanan tu..Aku baru teringat aku letak enfun kat situ..Berlari aku cam TYSON GAY[Kah3]..Da nek atas..Tgk2 tada..TOTALLY SPEECHLESS aku..Aku tanye sume yang dekat ngan meja aku..Ada sapa2 duk kat meja aku ta?Dorang kate tada..Ada pun si TOJO jala..Takan dy berani amek kud..Sia2 kena tibai kang..Mase tu aku memg rase cam nak nangis..Haizz..Ape bule buat da elang da..Sabar jala..

2.Mase nak turun pi KH..Jalan2 + berbual..Cikgu pulakk ada..Kena beratur due2..Sumpaa cam barua!Pastu kena cangkuk..Bertambah hina..Kena jalan itik..Time ni susa camm POKEYMARK gilo2 ar..Insaf bhaii tanak da jalan itik ni..Cam haramm..Hina terlampau2..Siot2..

Haizz..Sep bek bukan aku sorang je yang kena..Ada bape tah orang kenaa..Ape bule buat da naseb badan~
Mentang2 da nak cuti..Diperlakukan seperti barua..
Hahaha..
Sabar jalaaaa~

No comments:

Post a Comment