21 January 2011

13-Kebusan!

Salam n good day sume..

Kebusanan membuat diri aku meng-apdet blog yang xseberape ni..
Da la aku ni xpi sekola..Menyesal pun ad..
Si Die xun..Bertambah² nyesal aku..
Da berlaku nak buat cam mano..Layan kan aje la..

Semalam?Huh!Ade bes,ad cam haramm..
1.Cikgu math..Perghh ni dy..Aku jawab soklan..Bule cakap aku 6 JAHANAM..Sabar jea..Aja da la xmasuk otak..Mati la nak~
2.Sejarah..Feveret cikgu la..Sporting la gak cikgu ni..Duk gelak²,bising²..Tpi law dy tye soklan mesti aim aku n membe² aku..Xpo..Layan kan aje..Bule gak jawab..Kah³~
3.Balik sekula..Berjalan kaki bhaii..Bayangkan la dr Batu 4 sampy Kg Baru..Sepbek aku bawak wet n beli 100PLUS..Xda la seberape penat..Ni gare2 bapak aku xamek aku la ni..Tah pi mano aku xtawu..Okay la jugak jalan kaki ni..Dalame aku xjalan kaki..Jgn sesalu suda..Pengsan den o~~

Ni mase ni sikit je ea~
LULZZ~

No comments:

Post a Comment