19 January 2011

11-Patut ke aku luahkan?

Salam n good day sume~

Okay..Skang aku nga angau..Damnit la~Susa hati siot..
Pk sal dy je..Da lame aku xangau camni..Almaklum la da bape taun single..Ad yang minat tp pangai cam haram..
Terbantut niat aku nak couple..Hahah..Memili gak aku ni..

Back to the title..
Patut ke aku luahkan perasaan aku kat dy?[Naz da jadi mat jiwang skg..Haha]

Malam td aku pi mcj membe aku..Tanye opinion..
Then dy :"Ko luahkan haje la..Xperlu pendam2 ni..Buat sakit otak je"[Aku ubah sikit,lupe dy ckp apo]
Aku       : "Aku xcam ko..Berani"
Dy          :"Bengang lagi bagus drpd Bengong"
                Kenape pulak ek?
               Aku lebey suke Bengong drp Bengang..Huh!
Dy          : "Lantak ko la..Janjy ko luahkan dy"
Aku        :InsyaAllah..

Sumpaa perbualan aku yang xmenarik langsung![Buat ad2 aje la..Byk lagi perbualan nye tp ni sinopsis je..Haha!]
1 Malam aku pk sampai tertidu..Ngantuk bhai!

Kesimpulannye aku xtawu lagi..Malas siot nak pk..Pening2..+Omwork lagi + Cikgu cam haram..Pape jea..

P/s:Jiwa kacau da sekrang ni..

No comments:

Post a Comment